Alberts voorraadsysteem behoeft verbetering

Het blijft kwakkelen met Albert, de bezorgdienst van Albert Heijn. Vorige maand constateerden we dat het met de versproducten niet helemaal snor zat, vandaag ontdekten we dat het bestelsysteem verbetering behoeft.

Eens per maand bestellen wij voor zo’n 200 euri boodschappen bij Albert. Hier zitten veel dingen bij die in de voorraadkast opgeslagen worden: pakken luiers, dozen cornflakes en veel blikken en potten.

Onze Nils is dol op “berenpap”, een drinkbaar papje voor kleine kinderen. Van deze berenpap wilde ik afgelopen week 16 pakjes bestellen. Maar Albert.nl gaf aan dat ik er maar maximaal 14 kon bestellen, blijkbaar waren er niet meer voorradig. Maar toen vanmorgen de bezorger van Albert met de kratten op onze stoep stond, bleek dat er helemaal geen berenpap in onze bestelling zat, het product was “niet leverbaar”. Waarom kreeg ik woensdag online dan de mededeling dat ik er 14 kon bestellen?